De voorvork:
De voorvork is een Mazzochi Magnum 45mm |
|
|
De achterbrug:
In eerste instantie was het de bedoeling om de achterbrug helemaal te polijsten, maar een deukje aan de zijkant gooide echter roet in het eten, ik heb toen besloten om de brug silvergrijs te spuiten. Toch wil ik deze t.z.t. nog een keer vervangen door een gepolijst exemplaar. |
|
Het frame:
De lak van het frame was op verschillende plaatsen beschadigd en vroeg daarom om een grondige behandeling |
|
De achterdempers:
Ook hier was het de bedoeling om de volledig aluminium dempers te polijsten, maar na een proefrit heb ik toch gekozen voor de carbon Leovice SBK demper die op de motor zat toen ik hem kocht. De sound is ook belangrijk. |
Het Motorblok: De reden dat de vorige eigenaar de motor verkocht was dat het carter gescheurd was. Dit schijnt wel vaker voor te komen bij bepaalde bouwjaren waarvan de wand van het carter dunner is.
|
Hier een verslag over de rebuilt van mijn Husqvarna TE 610
Rebuilt: